A PENNA-POOR Kft-t 1988-ban alapítottuk, számos más ezt megelőző (megengedett!!!!) cégforma után.
Magyarországon az elsők között kezdtük meg nívós HI-FI és HIGH-END elektronikák, eszközök és rendszerek forgalmazását.
Először hoztuk be az országba olyan legendás gyártók termékeit mint a NAKAMICHI, DENON, LUXMAN, ACCUPHASE, AUDIO RESEARCH, B-W, PS AUDIO, TRESHOLD, KIMBER KABLE, ORTOFON, THETA, CASTLE.
Az évek során, szakmai tapasztalatunk és “izlésünk” alapján folyamatosan alakítottuk ki a jelenleg is exkluzívan képviselt világcégek körét.
Termékeink között megtalálhatóak a csöves és tranzisztoros elő- és végerősítők, akkumlátoros High-End elektronikák, erősítők, All-in-One készülékek, multi-room eszközök, audio-video előerősítők és processzorok, integrált CD játszók, CD transzportok, analóg lemezjátszók, hangszedők, digitál-analóg átalakítók, hangsugárzók, kábelek és csatlakozók, kiegészítő és professzionális elektronikák, mikrofonok, média lejátszók, hálózti lejátszók, háttértárak és NASH eszközök, állványok, audiofil LP és CD lemezek, speciális rezgés csillapító anyagok, elektroszmog csökkentő eszközök, tápegységek és táp szűrők, Schumann generátorok.
Fő profiljaink:
• Import disztribúció
• Nagy- és kiskereskedelem
• High-End eszközök és rendszerek forgalmazása, tervezése és installálása
• Szoba- és teremakusztikai tervezés, Helyszíni kivitelezés
• Audio-video rendszerek tervezése (THX Home Cinema, Dolby Pro-Logic, AC3) és telepítése
• Professzionális-, információs-, riasztó-, interkommunikációs audio rendszerek tervezése és építése
• Intelligens épületek technológiai tervezése és kivitelezése
• Elektroszmog mentes környezet tervezése és kialakítása
• Teljes körű garanciális és garancián túli hazai szerviz háttér biztosítása
• Audio-video tanácsadás
Az általunk képviselt cégek termékein túl a rendszerépítésekhez számos más neves gyártó eszközeit is felhasználjuk a megvalósítandó projekt optimális műszaki megoldásának érdekében.
Bár az évek során változások történtek a képviselt cégek összetételében és tevékenységében, mégis a ZENE élvezete, szeretete és annak a lehető legtökéletesebb reprodukciója változatlanul személyes “misszióm”.
Az elmúlt több mint 30 évben sokat tapasztaltam, tanultam néhány dolgot már talán másképpen látok és értelmezek, de a jó néhány évvel ezelőtt leírt és a cégünk filozófiájaként megfogalmazott gondolatokkal ” A térről és a zenéről” ma is teljesen azonosulni tudok.
A térről és a zenéről
A felsőfokú hangreprodukció feladata nem lehet más, mint a zene lényének hű szolgálata. A muzsika maga viszont az időnek és a térnek a művészete. Az idő kérlelhetetlen múlásának és a pillanat megismételhetetlen varázsának antagonisztikus feszültsége magában hordozza a lehetőséget, hogy a művész az éteri világok vibrációját a múló másodpercek hangrezgéseire leképezve, számunkra is átélhetővé tegye a Létezés élményét. Ez az idő művészete, mely a zeneszerző és az előadó együttműködéseként testesül meg. A zene tárgya, a hang rezgése viszont mindezt a művészi produktumot kizárólagosan a térben tudja realizálni. Minden hangra éppúgy jellemző az időbelisége (frekvencia, amplitúdó, spektrum, fázis, stb.), mint a térbelisége. Nos, ez utóbbira vonatkozó közérthető jellemzőket nem tudunk felsorolni, s ez nem a mi hibánk.
Tudomásul kell vennünk, hogy a tér önmagában nem egy tulajdonságok nélküli, üres kiterjedés, mely zsák módjára befogadja az anyagot, hanem egy rendkivül specifikus, egyedi és ismételhetetlen médium, akárcsak az idő. Mi sem bizonyitja ezt jobban, mint amikor a legszinvonalasabb High End készülékek tudásukhoz mérten “gyengén” muzsikálnak némely helyen. A térben az energia állandóan fluktuál és egyszersmind létrehoz egy rajzolatot, mintázatot, mely csupán a tér sajátja. Ebben a rajzolatban a tér saját belső minősége tükröződik az anyagi világban, ahogyan a mágnes erőterét jeleniti meg a köré szórt vasreszelék. A tér saját minősége igenis realitás, melynek a vizsgálatához a mai tudományos világnézet filozófiája igen kevés gondolati táptalajt és még kevesebb eszközt kinál. Ám a zenehallgató érzékeny füle kétséget kizáróan jelzi mindezek néha örömteli, néha keserű realitását.